Idea stworzenia nowego biznesu, który odgrywałby kluczową rolę w zachodzących w Europie po upadku komunizmu, zmianach ekonomicznych i w stylu życia społeczeństwa, pojawiła się po raz pierwszy w 1990 r. w Kalifornii.

 

Misją California Fitness - firmy założonej w 1991 roku, było stworzenie europejskich podwalin nowoczesnego stylu życia, zaczerpniętych ze Stanów Zjednoczonych, bazując na wieloletniej tradycji i doświadczeniach.

 

Filozofia podkreślająca konieczność wzbogacania codziennej diety w niezbędne witaminy i inne deficytowe składniki odżywcze, powinna wpierać ambitne przedsięwzięcia i umacniać ducha przedsiębiorczości w rozwijających się regionach całego świata.

 


Misja California Fitness znaczyła jednak coś więcej niż tylko utworzenie nowej firmy. To początki powstawania społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), dbającej i realizującej ważne interesy społeczne. Jesteśmy dumni, że odegraliśmy aktywną rolę w zachodzących przemianach oraz że byliśmy uczestnikami i inicjatorami zmian zachodzących równocześnie w tak wielu dziedzinach poprzez:

  • Dostarczanie informacji na temat roli oraz znaczenia witamin i suplementów diety,
  • Zwiększanie świadomości ludzi na temat znaczenia profilaktyki i zdrowego odżywiania,
  • Tworzenie, prezentowanie i wspieranie możliwości biznesowych,
  • Tworzenie i rozwijanie platformy wspierającej zdrowie i biznes (łącznie z wymaganiami prawnymi, podstawami medycznymi oraz diagnostycznymi, a także systemem szkoleń).

 

Ostatnie dwie dekady intensywnego podążania i wspierania głęboko zachodzących zmian w wielu obszarach gospodarki uczyniły CaliVita® International głównym, godnym zaufania graczem na rynku suplementów diety.

 

 

 

Rozwój suplementów diety – ody witaminy C do ParaProteX

Na początku lat 90-tych nasze społeczeństwo nie było jeszcze w pełni świadome znaczenia i roli witamin oraz wielu innych składników aktywnych znajdujących się w suplementach diety (z wyjątkiem kilku podstawowych) w profilaktyce zdrowia. Ludziom brakowało podstawowej wiedzy na temat preparatów multiwitaminowych, roli koenzymu Q10antyoksydantów, witamin dla danej grupy krwilecytyny czy też innych preparatów witaminowych, w tym w formie płynnej. Obecnie wszystkie te produkty są powszechnie znane i bardzo popularne. Zaczynając od 3-4 produktów oferowanych przez Firmę na początku swojej działalności, obecnie CaliVita® International posiada jedną z najbogatszych ofert produktowych. Pozwoliło to nam zgromadzić, a następnie rozpowszechnić w społeczeństwie liczne doświadczenia związane z ich rewelacyjnym działaniem, jak i informacje naukowe.

Bezkonkurencyjna jakość przez ostatnie 20 lat

Najwyższa jakość to znak rozpoznawczy naszych produktów oraz usług. Oferowanie produktów najwyższej jakości i po przystępnej cenie to jedno z kluczowych zadań CaliVita® International. Dzięki bogatemu doświadczeniu, jakie zdobyliśmy w ciągu ostatnich dwudziestu lat i wsparciu współpracujących z nami Menedżerów, możemy poszczycić się spełnianiem najostrzejszych standardów jakości zarówno podczas rozwoju, wytwarzania produktów, jak również uwzględniając łańcuch wytwórców, zewnętrznych partnerów i dostawców.

 

 

Rozpowszechnianie zdrowego, świadomego stylu życia

CaliVita® International poczyniła realne wysiłki, by upowszechniać w Europie zgromadzone w ciągu sześćdziesięciu lat przez amerykańskich naukowców cenne informacje i doświadczenia na temat witamin. W tym celu rozwinęła i nadal tworzy oraz udoskonala wszelkie niezbędne narzędzia ułatwiające ten proces. Chcielibyśmy wspomnieć tylko o kilku naszych osiągnięciach, stanowiących kamienie milowe naszej działalności:

 - Pierwsza konferencja medyczna (kolejne konferencje organizowane w podobnej konwencji dla przedstawicieli zawodów medycznych w prawie czterdziestu różnych krajach w Europie i Ameryce),

 - Pierwsze szkolenia produktowe (dzięki którym możemy się pochwalić setkami tysięcy wyedukowanych konsultantów)

 

Jesteśmy dumni, że wprowadziliśmy także m.in. konsultacje specjalistyczne z udziałem lekarza i wiele innych usług, które pomogły CaliVita® stać się czołową firmą wspierającą zdrowie naszych Klubowiczów i konsumentów.

 

 

Tworzenie inspirującego środowiska pracy

Sukces CaliVita® na polu profilaktyki zdrowia zachęcił nas do realizacji naszego kolejnego celu – umożliwienie każdemu osiągnięcie niezależności finansowej w ramach systemu marketingowego „Share Marketing”, odzwierciedlającego takie idee jak: dzielenie się wiedzą, doświadczeniami, wrażeniami, emocjami i dochodem. Od samego początku wiedzieliśmy jednak, że tylko stabilny, nieskomplikowany, sprawiedliwy, wolny od ryzyka plan marketingowy - w połączeniu z suplementami diety najwyższej jakości – ułatwi podjęcie decyzji Klubowiczowi o współpracy z nami. Kierując się tymi standardami zbudowaliśmy jeden z najbardziej hojnych systemów nagród uważany za modelowy w systemie marketingu sieciowego. Efekt? Tysiące Klubowiczów CaliVita® poprawiło swój status materialny, a cześć stała się nawet milionerami. Ich liczba rośnie z każdym rokiem.

 

W istocie przebyliśmy długą drogę od Europy lat 90-tych do czasów obecnych. Jesteśmy przekonani, że ilość zebranej wiedzy i doświadczeń pozyskanych w ciągu ostatnich dziesięcioleci jest najbardziej wartościowym i użytecznym narzędziem w naszych rękach, który służy rozwijającej się społeczności w różnych częściach świata. To właśnie ta wizja pozwoliła nam na globalną ekspansję – rozwój naszej działalność od zaledwie kliku krajów do 37 w chwili obecnej, w różnych częściach świata. Jesteśmy dumni z przekazania wartości CaliVita® i możliwości, jakie oferuje wszystkim krajom Europy, a także m.in. wielu biznesmenom i kobietom dbającym o zdrowie, tak by mogli stać się częścią Sieci CaliVita®. Jesteśmy przekonani, że długa droga, którą przeszliśmy, ogromna ilość doświadczeń, jakie zgromadziliśmy, trudności, które pokonaliśmy i sukcesy, które odnieśliśmy - były dla nas niezbędne, by stać się stabilnym, godnym zaufania i profesjonalnym partnerem, jakim dzisiaj jesteśmy dla całej społeczności CaliVita®.

 

 

 

Żródło: calivita.pl


Projektowanie stron internetowych | Pozycjonowanie stron
Informacja o cookies